استاندار یزد با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل بخش و شهر زارچ در حال پیگیری است گفت: نگاه مدیران ارشد استان به همه مناطق یکسان است و مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در اولویت قرار دارند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: روز پنج‌شنبه 14 آبان ماه نشست مشترك استاندار یزد با اعضاي شوراي شهر زارچ در استانداري يزد برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه هریک از اعضاي شوراي اسلامي شهر زارچ مسائل، مشكلات و ظرفیت‌های شهر زارچ را مطرح و با حضور استاندار مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
«سید محمد میرمحمدی» در این نشست گفت: مسائل و مشکلات مربوط به فاضلاب در حال پیگیری است و برای رفع مشکلات زیست‌محیطی آن 325 هکتار فضای سبز به‌صورت پارک در نظر گرفته‌شده که در فاز دوم تا 500 هکتار قابل‌افزایش است. همچنین 700 هکتار کمربند سبز بین یزد و میبد برنامه ریزی شده است که با اجرای این برنامه مشکل مرتفع خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش زارچ مفاخر و انسان‌های بزرگی را به کشور معرفی کرده است، افزود: باعث افتخار است که افراد شناخته‌شده‌ای از این منطقه در سطح کشور و منطقه به مردم خدمت می‌کنند.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه دولت با بیشترین حجم کاهش اعتبارات به دلیل کاهش قیمت نفت در دو سال اخیر روبرو شده و بودجه دولت کاهش یافته است، ادامه داد: با توکل به خداوند متعال برنامه‌های دولت تدبیر و امید در استان با مشارکت و همت بخش خصوصی پیش رفته است و بیش از سال های 90 و 91 اعتبارات آن جذب و کار انجام شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا